Veelgestelde vragen
Vind hier uw antwoorden op vele vragen
Staat uw vraag er niet tussen of bent u nog op zoek naar aanvullende antwoorden? Neemt u dan gerust contact met ons op.
Veel gestelde vragen
Hoe weet ik of ik te maken heb met een onafhankelijk adviseur?
Een financieel adviseur moet voldoen aan de eisen van de AFM (de toezichthouder) om een vergunning te krijgen als onafhankelijk adviseur. Zo moet de adviseur u vertellen hoe hij tot zijn advies komt en met welke aanbieders hij werkt, moet de adviseur kunnen aangeven waarom een bepaalde aanbieder of product wordt geadviseerd en mag de adviseur geen verbondenheid hebben met één of meerdere aanbieders. Ook kan de adviseur vergelijkbare financiële producten van verschillende aanbieders in zijn analyse betrekken en op basis van de analyse een advies gegeven. Onze onafhankelijkheid vindt u terug in onze, door het AFM verplicht gestelde, Dienstverleningsdocumenten (DVD) bij downloads.
Hoe kom ik op mijn inlog?
Neemt u contact met ons op om u aan te melden voor ‘Mijn inlog’. U ontvangt dan per mail uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Waar vind ik informatie over de prijs en voorwaarden van een product?
Neemt u contact met ons op of stuur ons een mail via info@schuurmanfinancieeldirekt.nl voor meer informatie of vragen over betrefende producten of diensten.
Wat moet ik doen bij schade?
Het is belangrijk dat u eerst voor uzelf de situatie opneemt en prioriteiten stelt. Maak daarna eventueel foto’s van de situatie. Schade melden kan tijdens kantooruren via telefoonnummer 0315 – 34 19 75. Zie hiervoor ook onze Alarmservice.
Bel ons
(0315) 341975
Maandag - Donderdag, 09:00 - 17:00,
Vrijdag, 09:00 - 13:00
Laat een bericht achter op
info@schuurmanfinancieeladvies.nl,
en wij nemen z.s.m. contact op.
Of kom gezellig langs
Walstraat 67, 7061 CA Terborg
De koffie staat klaar!
Hulp nodig?
Bel ons gerust op (0315) 34 19 75 of neem contact op. Wij staan voor u klaar!