Financieel service abonnement 2019
Acht jaar lang hebben we de bedragen van de verschillende modules van het financieel service abonnement gelijk kunnen laten. Helaas zijn de kosten de laatste jaren steeds hoger geworden door o.a. de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG), Cybercrime, Bewaarplicht en Klantsystemen.
De administratie is uitgebreider en alles moet digitaal worden bewaard, beveiligd tegen cybercrime. Alles zodat uw gegevens veilig blijven. Voor het digitaal bewaren zijn de kosten bij de software bedrijven gestegen. Vanaf dit jaar hebben we een uitgebreid(er) klantsysteem waarin dit alles samenkomt en de automatisering volledig heeft plaatsgevonden. Wij ontkomen er niet aan om de kosten van de module ‘Mijn account’ te verhogen met € 1,00. Wij zijn klaar voor 2019 en kunnen de nieuwe uitdagingen aan.
Mocht u meer willen weten over de bovenstaande zaken en wat dit in de praktijk inhoudt kunt u contact opnemen met ons via de mail info@schuurmanfinancieeladvies.nl of telefonisch op nummer 0315-341975.
Op onze site kunt u via ‘mijn portaal’ inloggen op de verschillende onderdelen binnen uw Financieel service abonnement. Hierin staan al uw financiële producten inclusief de polissen. Deze hebben uiteraard nazorg nodig om te kijken of ze nog bij u passen, zijn bijvoorbeeld uw woning en inkomen maar ook uw zakelijke risico’s en inkomensrisico’s nog dezelfde als bij het afsluiten destijds. Mocht u hierover meer willen weten dan horen wij dat graag van u. Voor iedereen met een Financieel service abonnement is er een klantportaal. Hierin zit ook de ‘Juridische Helpdesk’ voor informatie en voorbeeldbrieven over allerlei zaken, zelfs een telefonische helpdesk voor al uw juridische vragen. ‘Mijn financieel advies’ voor het verloop van de hypotheek richting uw pensioen datum en ‘mijn woning’ voor tips en informatie over de duurzaamheid van de eigen woning. Deze zaken willen we met enige regelmaat bespreken met u en indien nodig bijsturen.