toggle menu
toggle menu

Uw financiële werkzaamheden uitbesteed

Met een Service abonnement besteedt u als particulier of zzp-er de werkzaamheden voor uw financiële dienstverlening uit aan ons als financieel adviseur. U bepaalt zelf de omvang van uw abonnement en daarmee het vaste bedrag dat u betaalt per maand.

Stel zelf uw Service abonnement samen

U bepaalt via de af te sluiten modules zelf welke werkzaamheden u door ons wilt laten verzorgen. Denkt u hierbij aan de dienstverlening die hoort bij bepaalde onderdelen, zoals de hypotheek, het pensioen, de uitvaart en schadeverzekeringen. Particulieren kunnen daarnaast nog kiezen voor het ontvangen van hulp bij de aangifte inkomstenbelasting, voorlopige teruggave en de toeslagen. Voor zzp-ers geldt dat er een keuze is voor een boekhoudmodule om werkzaamheden als het boeken van facturen, het maken van de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting door ons uit te laten voeren.

Onder het Service abonnement zit ook de servicedienst Juridische helpdesk. Hier kunt u terecht voor vragen en hulpmiddelen op juridisch gebied. U heeft via deze helpdesk direct een jurist aan de lijn die u onbeperkt vragen kunt stellen waarbij u een praktisch en toepasbaar advies ontvangt.

Wat zijn de voordelen van een FinancieelService abonnement?

  • > Onafhankelijk vergelijken van financiële producten.
  • > Korting op advies- en bemiddelingskosten
  • > Vast maandbedrag zodat u weet waar u aan toe bent
  • > Duidelijke omschrijving wat de dienstverleninginhoudt
  • > Voorbeeld brieven voor elke situatie in onzejuridische helpdesk
  • > Periodieke gesprekken en nieuwsbrieven
  • > Klant portaal voor inzicht in de verschillendefinanciële producten
  • > Klant portaal voor mijn financieel advies en mijnwoning
  • > Advies over financiering van energie maatregelen ende subsidies
  • > Maken van een betaalplan en financieel plan

Tip: benut de juridische helpdesk

Wanneer u kiest voor het afsluiten van een Service abonnement, kunt u ook gebruik maken van de Juridische helpdesk. U heeft via deze helpdesk direct een jurist aan de lijn die u onbeperkt vragen kunt stellen en die u voorziet van praktisch en toepasbaar advies.

Wat is het verschil tussen een financieel abonnement en provisie

Sinds 1 januari 2013 geldt er eenprovisieverbod. Banken en verzekeraarsmogen financieel adviseurs niet meerbelonen. Je betaalt nu zelf voor financieel advies voorbijvoorbeeld een hypotheek of pensioen.Voorheen zat de beloning aan de adviseur,ofwel provisie, versleuteld in de producten.

Hoe kom ik op mijn inlog?

Neemt u contact met ons op om u aan te melden voor ‘Mijn inlog’. U ontvangt dan per mail uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Contact

Bel ons

(0315) 341975
Maandag - Donderdag, 09:00 - 17:00,
Vrijdag, 09:00 - 13:00

Of laat een vraag achter
Onze e-mail

Laat een bericht achter op
info@schuurmanfinancieeladvies.nl,
en wij nemen z.s.m. contact op.

Vraag raak
Ons adres

Of kom gezellig langs
Walstraat 67, 7061 CA Terborg
De koffie staat klaar!

Google maps

Hulp nodig?

Bel ons gerust op (0315) 34 19 75 of neem contact op. Wij staan voor u klaar!

Emiel SchuurmanUw onafhankelijke adviseur
Ik heb een vraag